Akciós könyvek >> Részletes keresés >>
Kategóriák

Általános szerződési feltételek

Az Általános szerződési feltételekben foglaltak érvényesek a Kil.hu Kft. www.speedup.hu webcímen működő webáruházában történő vásárlás esetében.

Az Általános szerződési feltételek elfoga dása a vásárláshoz regisztráció feltétele.

A webáruházban vásárlás írásos adásvételi szerződésnek minősül.

Kérjük, a következőket tanulmányozza át figyelmesen!

Kérjük olvassa el Adatvédelmi nyilatkozatunkat is!

Az általános szerződési feltételektől eltérni csak a felek előzetes, kifejezett és írásbeli megegyezése alapján lehet. Kiemelt ügyfeleink, törzsvevőink külön megállapodás alapján, a vásárlási folyamat bármely pontját érintően (pld. ár, fizetési mód és határidő, szállítási mód, szállítási költség térítése) kedvezményben részesülhetnek.

Viszonteladói partnereink részére történő értékesítés esetében, valamint egyedi esetekben (pld. egy adott könyv nagy példányszámban vásárlásakor) az ügyfelünkkel kötött megállapodás feltételei egyes pontokban eltérhetnek az itt közölt Általános szerződési feltételektől.

Böngészés, tájékozódás

A webáruházban böngészés, ajánlat összeállítása során nem szükséges a vásárlói felületre regisztrálni, szem élyes adatokat megadni. Látogatóink szabadon tájékozódhatnak. A webáruházban történő regisztráció nélküli, hagyományos módon rendeléshez vegye fel a kapcs olatot ügyfélszolgálatunkkal.

Ajánlat összeállítása, kinyomtatása

Ehhez a szolgáltatásunkhoz nincs szükség regisztrációra, és térítésmentes. Látogatóink a webáruházban kiválasztott termékeket a kosárba gyüjthetik, és a kosár tartalma menüpont választásával azonnal nyomtatható ajánlati listát kapnak. Megjelenítésre kerül a listában a darabszám, az árucikk/kiadvány megnevezése, az ár, több példány vagy több árucikk esetében az összesített ár.

Javasoljuk, hogy éljenek ezzel a lehetőséggel, ami megkönnyíti későbbi vásárlásaik tervezését.

Ajánlati kötöttség

Az ajánlati kötöttségünk időtartama 8 nap, amitől egyedi ajánlatok esetében közös megegyezéssel el lehet térni. A kedvezményes /akciós árakra és termékekre az ajánlatunk (felhívás rendelésre/vásárlási ajánlattételre) csak az ajánlatunk időpontjában, az akció időtartamán belül érvényes, vagyis kizárólag azokra a megrendelésekre (szerződéskötésre irányuló nyilatkozatokra/fogyasztói ajánlatokra), amelyek beérkeznek ügyfélszolgálatunkhoz mialatt az akciós ajánlatunk jelen van a webáruházban.

Hírlevél fogadása

Térítésmentes hírlevél szolgáltatással állunk ügyfeleink rendelkezésére. Ennek keretében a megjelölt fő érdeklődési körüknek megfelelő tájékoztatást küldjük meg számukra a megjelent új kiadványokról, kiadói hírekről, kedvezményes akciókról, stb.

Intézményi ügyfeleink a tematikus hírlevél szolgáltatást a regisztráció során, a kérés bejelölésével igényelhetik.

Természetes személyeknek reklám e-mailt, hírlevelet csak akkor küldünk, ha a törvényben meghatározott kötelező tartalmi elemekkel rendelkező előzetes, egyértelmű, kifejezett, önkéntes és megfelelő tájékoztatás birtokában ügyfelünk hozzájáruló nyilatkozatot tett (az Adatvédelmi nyilatkozat elolvasását és elfogadását, valamint a regisztáció során személyes adatainak megadását követően kattintással értesítheti cégünket igényéről). A hozzájáruló nyilatkozat bármikor, indoklás nélkül módosítható, visszavonható.

A webáruház katalógusában található termékek

Webáruházunk az olvasók kényelmes és gyors kiszolgálását célozza. Ennek érdekében főként kiadványokat, elsősorban könyveket kínálunk. Igyekszünk minél több adatot megadni, a szállítói /kiadói közlések alapján minél szakszerűbben és részletesebben bemutatni a kínált kiadványokat, termékeket. Cégünk nem rendelkezik készlettel, minden egyes rendelés egyedi árubeszerzés útján kerül teljesítésre.

Ajánlat továbbküldésének lehetősége

A bejelentkezett látogatók az érdeklődésnek megfelelő könyv részletes adatainak lekérése után, az adatok alatt megtalálják a kiadvány ismertető e-mailben továbbküldésének lehetőségét.

Árak

A feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, a Magyarországon érvényes általános forgalmi adó (ÁFA) tartalommal.

Az ÁFA mértéke:

  • Nyomtatott könyvek, folyóiratok esetében: 5%
  • Elektronikus termékek (pld. CD, online elérés, stb): 27%
  • Egyéb termékek esetében 27%

Az árak a belföldi szállítás kölségét nem tartalmazzák.

Csomagolási, kezelési költséget nem számítunk fel.

A webáruházban kínált termékek ára a szállítók/kiadók által közzétett, magyarországi forgalmazás esetében érvényes, javasolt bolti ár. Az esetleges más földrajzi területre érvényes, vagy máshol belföldön érvényes árakat, oda meghirdetett akciókat nem tudjuk érvényesíteni.

A külföldről Magyarországra szállítás költségét cégünk állja, azt csak kivételes esetben, ritka és nehezen beszerezhető kiadvány esetében számítjuk bele az eladási árba. A beszerzések során a lehetségesek közül a legkedvezőbb szállító kiválasztásával biztosítjuk, hogy áraink a lehető legalacsonyabbak legyenek.

Áraink a forint mozgásának, külföldi devizákhoz viszonyított értékének megfelelően változnak. Az árak a kiadók által devizában közzétett javasolt bolti árak alapján, a devizaeladási árfolyamokat figyelembe véve, automatikusan kerülnek kiszámításra, frissítésre. Számlázás a megrendeléskor érvényes áron történik. Ha azonban a megrendelés és a beérkezés időpontjában /számlázáskor érvényes árfolyam között 5%, vagy azt meghaladó, jelentős különbség van, akkor a számlázás időpontjában érvényes árfolyammal számolunk. Jelentős eltérés esetén a számlázás előzetes egyeztetés alapján történik. Szintén fenntartjuk az árváltozás jogát arra az esetre, ha a szállító/kiadó változtatja meg az árat, vagy előre nem látható járulékos költség merül fel a beszerzés során. (Rendkívül ritkán utólag derül ki, hogy a szállító előre nem jelzett –biztosítási vagy egyéb - költséget számít fel, vagy az ellenértéket csak költséges módon, pld. deviza- csekkel lehet kiegyenlíteni.)

Ügyfeleinknek a nyitóoldalon felül elhelyezett valutaváltó segítségével lehetőségük van a devizában kifejezett árak megtekintésére.

Ügyfeleink részére magyar forintban történik a számlázás, de egyedi megállapodás alapján lehetőség van EUR-ban számlázásra, fizetésre is. Ebben az esetben is felszámításra kerül a magyarországi ÁFA.

Amennyiben nem belföldi, de Európai Unión belüli vásárlás történik, és ügyfelünk uniós adószámmal rendelkező cég, akkor az adatok ismeretében számlázunk, és nem számítjuk fel a magyarországi ÁFA-t.

Amennyiben nem belföldi, hanem olyan Európai Unión belüli vásárlás történik, amikor ügyfelünk nem uniós adószámmal rendelkező cég, akkor számlázáskor nyomtatott termékek esetében a magyarországi ÁFA adódik a termék nettó árához, elektronikus termék (pld. online hozzáférés) pedig a használat (tényleges teljesítés) helye szerinti ÁFA.

Szállítási idő

A megrendelt áruk beszerzése világszerte található, eltérő gyakorlatot folytató különböző szállítóktól történik. Ezért a szállítási idő nem egységes.

Általában, előreláthatólag:

  • Európai területen belül 1-3 hét
  • Egyéb területről 3-4 hét

Ha a megrendelő egyszerre több szállítótól beérkező árut rendelt, akkor ésszerű időn belül összegyüjtjük részére a beérkező árukat, és együtt történik a teljesítés, így ilyenkor a magasabb szállítási idővel érdemes számolni.

Vámeljárás

Az Európai Unión kívülről érkező áruk belföldiesítését cégünk végezteti, amennyiben az áru hozzánk érkezik. Európai Unión belülről érkező árut nem kell vámkezeltetni.

Amennyiben a szállítás kérésére közvetlenül ügyfelünk címére történik , akkor a belföldiesítésről saját költségére az ügyfél köteles gondoskodni, a kézbesítési hely szerint illetékes vámhivatalnál. (Megjegyezzük, hogy nyomtatott könyvek, folyóiratok után fizetendő vám 0%, csak a vámeljárás költsége fizetendő.)

A vásárlás folyamata

A vásárláshoz csak első alkalommal szükséges a regisztráció. Ez a kérdőív kitöltésével történik, amikor a következő személyes adataik önkéntes megadását kérjük ügyfeleinktől a vásárlás megvalósulása, és ennek során a kapcsolatfelvétel érdekében. Az ílymódon megadott adatokat az Ön hozzájárulása, előzetes jóváhagyása alapján és kizárólag az értékesítés lebonyolítása, a vásárlási szerződés teljesítése érdekében vesszük igénybe.

  • Név (teljes személynév és/vagy intézményi név)
  • Cím (fizikai elérhetőséget biztosító lakcím /intézményi cím adatok: ország, város, utcanév és házszám)
  • E-mail cím
  • Telefonszám, skype, vagy más, szükség esetén tájékoztatás, egyeztetés érdekében gyors elérést biztosító kapcsolati cím (megadása a regisztráció során nem kötelező)
  • Fő érdeklődési kör (megadása vásárláshoz regisztráció során nem kötelező, a kérdés az áruféleségekre vonatkozik, kitöltése akkor javasolt, amennyiben egyértelműen és előzetesen jóváhagyja, illetve kéri a tematikus hírlevél szolgáltatást)
  • Kártya adatok (csak kártyával fizetés esetében kötelező) Ezt az információt kizárólag a fizetés lebonyolítása érdekében kérjük.

A regisztrációra válaszul ügyfeleink automatikus e-mail üzenetet kapnak, ahol a linkre kattintva megerősíthetik regisztrációjukat. Ezt követően saját felhasználónevükkel és jelszavukkal megkezdhetik a vásárlást, illetve a kosár gombra kattintva visszatérhetnek a már megkezdett vásárlásukhoz.

Visszatérő ügyfeleink kényelmesen, a belépés menüpontban, saját használónév és jelszó megadását követően beléphetnek és indulhatnak vásárolni.

Keresés az áruházban

A keresett áru gyors megtalálását egyrészt a baloldalon található, témakörök szerinti menü segíti, másrészt gyorskereső és részletes kereső áll ügyfeleink rendelkezésére. A nyitóoldalon bemutatott könyvek esetében éppúgy, mint a találati oldalakon egy kattintással megjeleníthető a szállítók /kiadók közlésein alapuló, többségében angol nyelvű részletes leírás, ismertető.

Kiválasztott árucikkek kosárba gyűjtése

Amennyiben megtalálta a keresett árut, a leírásánál található „Kosár” gombra kattintva vásárláshoz a kosárba gyüjtheti.

Ha nem találja a keresett kiadványt, írjon részünkre, és tájékoztatjuk kaphatóságáról, készséggel adunk egyedi ajánlatot a beszerzésére.

Kosár tartalmának ellenőrzése, módosítása, jóváhagyása

A vásárlás során összegyüjtött árucikkek listázva, a bruttó árakkal együtt, és összesítve megtekinthetőek a kosár gombra kattintva. Itt ügyfeleink ellenőrizhetik, hogy minden keresett árucikket betettek-e már a kosárba. Ha nem, visszatérhetnek, és folytathatják a vásárlást. Ha szükséges, törölhetnek a kiválasztott áruk közül. Ha mindent rendben lévőnek találnak, jóváhagyják a kosár tartalmát és továbbléphetnek a fizetési mód kiválasztásához.

Fizetés

Ügyfeleink a vásárlási folyamat során kiválaszthatják a megfelelő készpénzes vagy banki átutalással történő fizetési módot.

  • Könyvtárak, költségvetési intézmények esetében a banki átutalással fizetést javasoljuk
  • Kiemelt egyéni ügyfeleink, törzsvásárlóink bármely fizetési módot választhatják
  • Magánszemélyek esetében az áruátvételkor történő készpénzes fizetési megoldásokat kínáljuk fel (utánvét esetében a postai kézbesítőnél, személyes fizetés esetében irodánkban, munkatársunknál vagy kézbesítéskor a futárszolgálatnak)

Egyes esetekben (pld. a kiadó részére előre kell fizetnünk, folyóirat előfizetésekor, stb.) ügyfeleinktől előleget, vagy a teljes ár előre fizetését kérjük.

A fizetés minden esetben számlánk alapján történik. A kibocsátott számlán feltüntetjük a fizetés módját, határidejét és pontosan feltüntetjük banki adatainkat.

Szokásos fizetési határidő 15 nap, amitől ügyfelünkkel történt előzetes megállapodás alapján lehet csak eltérni.

Belföldi szállítás, kézbesítés

A fizetési mód után ügyfeleink a szállítási mód kiválasztásához léphetnek tovább.

A vásárlási folyamatnak ezen a pontján ügyfeleink a következő lehetőségek közül választhatnak:

  • Személyes átvétel H-CS: 9-16 óráig, P: 9-15 óráig irodánkban (1111 Budapest, Bercsényi u. 6. (Kil.hu Kft.)) ingyenes. Kérjük, hogy amennyiben ezt a módot választja, akkor az áru rendelkezésére állásáról értesítésünket követő 8 munkanapon belül intézkedjen az átvételről. Amennyiben az áru átvétele nem történik meg, és más egyeztetett időpont nem került elfogadásra, fenntartjuk a jogot az áru másnak értékesítésére.
  • Futárszolgálattal (DPD Classic) szállítása Magyar Köztársaság területén belül, az ügyfél költségére, követési szolgáltatással, a futárszolgálat díjszabása szerint. Ebben az utóbbi esetben kérjük, hogy olyan szállítási /kézbesítési címet adjon meg, ahol napközben elérhető. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy. A küldeményrol ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon érdeklodhet. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett idopontban megkísérli a kiszállítást. Az ismételt eredménytelen kiszállítási kisérlet után a kiszállítás költségét ismételten (duplán ) meg kell fizetni. Belföldi árak a DPD Classic futárszolgálat esetében 2013. jan. 1-től:

           Bruttó 0-52.500,- Ft értékű rendelés esetében a szállítási költség bruttó 1.600,- Ft

           Bruttó 52.501,- Ft értéket meghaladó egyidejű rendelés esetében ingyenes

Utánvétes szállítás esetén az utánvét összege

bruttó 0-52.500,- Ft értékű rendelés esetén bruttó 500,- Ft a szállítási díjon felül

bruttó 52.100,- Ft értékű rendelés esetén ingyenes.


Rendelés elküldése

Miután ügyfeleink a jóváhagyott kosártartalomhoz (megrendelni kívánt áruk mennyisége, címe/megnevezése, ára, összesített ára) hozzárendelték a kiválasztott fizetési módot és kézbesítési módot, megjelenítésre kerül a teljes rendelés és a teljes fizetendő összeg. Amennyiben ügyfelünk ezt elfogadja, rendelése egyetlen kattintással továbbítható ügyfélszolgálatunk részére. Javasoljuk, hogy az elküldés során nyomtassák ki a megrendelést, hogy a későbbiekben rendelkezésre álljon a pontos információ a rendelt árukról és a fizetendő összegről.

A beérkezett rendelés visszaigazolása

Ügyfeleink 48 órán belül, e-mailben visszaigazolást kapnak rendelésük fogadásáról.

Amennyiben ez nem történik meg, kérjük azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a hibát elháríthassuk, segíthessünk, hogy rendelése korrekt módon fogadásra kerüljön.

Ha a visszaigazoló e-mail 48 órán beül nem érkezik meg, és az egyeztetés nem kezdődik meg, akkor ügyfelünk mentesül az általa tett vásárlási ajánlat/megrendelés kötöttsége alól, nem köteles a terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.

A rendelések feldolgozása

A beérkezett rendeléseket iktatjuk, nyilvántartásunkban a törvény által előírt időtartamban hozzáférhetően, visszakereshetően megőrizzük. A megrendelt árucikket /árucikkeket egyedileg szerezzük be a szállítóktól/kiadóktól. Ügyfeleink rendeléseit elektronikus úton, a lehető legrövidebb időn belül továbbítjuk az illetékes szállító felé. Ügyfeleink személyes adatait nem adjuk át, hacsak a rendelés teljesítése érdekében ez nem feltétlenül szükséges, és akkor is csak az ügyfél kifejezett kérése és előzetes hozzájárulása alapján.

Adatátviteli hiba javítása, kiegészítések a rendeléshez

Ha adatátviteli hiba történik a megrendelés folyamán, annak észlelésekor azonnal kapcsolatba lépünk ügyfelünkkel (amennyiben azonosítható) a javítás érdekében.

Ha ügyfelünk kiegészítést, megjegyzést kíván tenni megrendelése kiegészítéseként, akkor kérjük, hogy ezt egyidejűleg, írásos formában (e-mail, fax) tegye meg, hogy közlését, kérését a rendelés feldolgozása során figyelembe tudjuk venni.

Rendeléskövetés, tájékoztatás

A rendeléseket fogadó szállítók/kiadók értesítik cégünket, amennyiben a teljesítés valamilyen körülmény miatt nem azonnal történik meg. Ezt a tájékoztatást, indoklást továbbítjuk ügyfeleink részére. (Pld. a kiadás még előkészületben van, a könyv pillanatnyilag nincs raktáron, a nyomtatás a rendelés alapján történik)

Elállás joga

A főszabály szerinti 8 munkanapon belüli indoklás nélkül gyakorolható elállás joga csak abban az esetben érvényesíthető, ha nem egyedi, az ügyfél kérése alapján történő beszerzésről van szó. Cégünk nem rendelkezik készlettel, minden egyes rendelés egyedi árubeszerzés útján kerül teljesítésre. Ezért amennyiben a beszerzés, vagyis a szolgáltatás teljesítése már megkezdődött, a külföldi szállító/kiadó fogadta a megrendelést, akkor már nincs lehetőség a visszavonásra, törlésre. Ügyfeleinknek a rendelést és visszaigazolásunkat követően csak a szállítói teljesítés megkezdése előtt van lehetőségük a vásárlásról indoklás nélkül, költségmentesen elállni. Hivatkozás: 17/1999.(II.5) Kormányrendelet.

Felbontott szoftver, az ügyfél megrendelése alapján egyedileg készült áru (pld. a kiadó a megrendelés alapján állította elő/ nyomtatta a kiadványt) esetében sem érvényesíthető a vásárlástól elállás joga.

Ezért kérjük, hogy bármely ilyen jellegű probléma felmerülésekor azonnal lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Szives megértésüket köszönjük.

Teljesítés

A szállítóktól/kiadóktól beérkezett árukat lehetőség szerint azonnal ellenőrizzük, az ügyfeleinktől kapott rendelésekhez párosítjuk, és elkészítjük számlánkat. A beérkezett áruhoz csomagoljuk a fizetendő számlát, hacsak ügyfelünk másképp nem rendelkezik. A csomagolás során gondosságra, az áru védelmére törekszünk.

Személyes átvétel kérése esetén telefonon, vagy más, az ügyfél által kért módon értesítést adunk az áru rendelkezésre állásáról.

Az ügyféleinktől kapott instrukció /kiválasztott kézbesítési mód szerint adjuk postára, vagy adjuk át futárszolgálat részére a küldeményt.

Reklamációk intézése, garancia

Az esetleges reklamációk esetében a legmesszemenőbben képviseljük ügyfeleink érdekeit a gyors és méltányos rendezés érdekében. Eljárásunk a magyar törvényeken alapul, különösen: 17/1999.(II.5.) Kormányrendelet: A távollevők között kötött szerződésekről 2001.évi CVIII.tv. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról

A reklamációk intézése során igazodnunk kell a szállítók /kiadók Általános szerződési feltételeiben közölt határidőkhöz és reklamációs lehetőségekhez, módokhoz.

Kérjük, késedelem nélkül, az átvétel után azonnal, de legkésőbb 15 napon belül jelezzék, amennyiben a tőlünk vásárolt termék hibás (pld. a kiadvány nyomdahibás, üresen maradt oldalakat tartalmaz, kötéshibás, stb.), hogy reklamációjukat továbbíthassuk a szállító felé. Ha ilyen természetű hibás szállítás fordul elő, a hibás terméket visszaküldjük, és díjmentes cserét kérünk.

Ha apró, a használatot nem nehezítő esztétikai hiba merül fel (pld. piszkos, vagy karcolt borító), lehetőség van arra, hogy csere helyett egyedi megállapodás szerinti árkedvezménnyel kárpótoljuk ügyfelünket.

Külföldről, vagy egyéb szállítótól/kiadótól hiányosan érkezett küldemény esetében (pld. ha csomagolási hiba történt, vagy az áru egy része a szállítás során elveszett) a hiány pótlását kérjük, szükség esetén az árut újból megrendeljük.

Köszönjük tájékoztatónknak szánt szives figyelmét, és bízunk benne, hogy elégedett lesz szolgáltatásunkkal.

Bármely észrevételét, javaslatát örömmel fogadjuk.

Kil.hu Kft.
a www.speedup.hu tulajdonosa
Kelt: 2012.szeptember.